نوشته های مرتبط: اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برندسازی جهانی
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت مارکها و جوهره برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مشتریان وفادار، سکوی پرتاب کسبوکار شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
افراد گوشهوگیر و تنها، خلاقیت بیشتری دارند؟
بر اساس برخی تحقیقات، افراد باهوش وقتی ارتباطات اجتماعی محدودتری دارند، خوشحالتر هستند و در تنهایی، خلاقیت بیشتری از خود بروز میدهند.
لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تمرینهایی که خلاقیت شما را شکوفا میکنند
برای افزایش خلاقیت نیازی نیست در کلاسها و دورههای پرهزینه شرکت کنید؛ بلکه کافی است از رویکردهای سادهای استفاده کنید که ذهنتان را فعالتر میکنند.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
محیط کار نامنظم، خلاقیت را افزایش میدهد!
خلاقیت مستلزم خارج شدن از قراردادها و سنتهای جاری است و محیطهای بههم ریخته با عبور از قالبهای فکری متداول، به ایجاد بینشهای تازه کمک میکنند.