نوشته های مرتبط: مخاطبان خود را در سخنرانی میخکوب کنید!
سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید
نوع معرفی کسبوکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسبوکار شما نقشی مهم ایفا میکنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.
چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقهمندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.
فن بیان و گویندگی خود را شکستناپذیر کنید
فن بیان و گویندگی یک هنر است. فرقی نمیکند که میخواهید سخنرانی کنید یا شعری را با صدای بلند بخوانید. در هر حال باید فن بیان و گویندگی را بهخوبی بدانید.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکههای اجتماعی شما میشوند بیشتر باشد، راهاندازی استارتآپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.