نوشته های مرتبط: «ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!
ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزردهخاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب میتوانید لیستی از چنین عادتهایی را ببینید.
هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار میکند!
کارآفرینان تاثیر فوقالعاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه سه کارمند کار میکنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار میدهند.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
مسیر راهاندازی استارتآپ خود را هموارتر کنید
راهاندازی یک کسبوکار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالشبرانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب میتواند این راه را برای شما هموارتر کند.
ثروت اصلی کشور، جوانان و ایدههای خلاقانه آنها است
سورنا ستاری: «باید همه مسئولان به این نتیجه برسند که ثروت اصلی کشور، جوانان و ایدههای خلاقانه آنها است و به این باور برسند که پایه اقتصاد جدید، انسان و تفکر اوست؛ نه نفت.»
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.