نوشته های مرتبط: شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازاريابی با هدف جذب دیگر کسبوکارها
بازاریابی b2b از جنبههای بسیاری با دیگر انواع بازاریابیها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیکهای متفاوتی را به کار میبرند.
چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟
با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.
تبلیغات تعاملی چیست؟
تبلیغات تعاملی به ارائه و پروموشن یک محصول، ایده و یا یک خدمت توسط یک واسطه (اسپانسر) گفته میشود.
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
چند روش ساده برای بهبود روابط در محیط کاری
کارمندان یک شرکت، روزانه زمان زیادی را در کنار یکدیگر میگذرانند. این افراد ممکن است فرهنگها و عقاید مختلفی داشته باشند؛ اما آنها با در نظر گرفتن چند نکته ساده میتوانند ارتباط کاری بهتری با همکاران خود برقرار کنند.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.