نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
آدمهای سمی را از زندگیتان حذف کنید
بعضی افراد تمام تلاششان را میکنند تا از راههای مختلفی، مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند.
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت هفتم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
گرافیست کسبوکار خود باشید
اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسبوکار خود ندارید، برای طراحی گرافیکهای خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از سادهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
روشهای ساده بوت استرپینگ برای استارتآپها
بوت استرپینگ در استارتآپ به معنای پیشبرد اهداف ابتدایی بدون دریافت کمک از سرمایهگذاران است که میتواند کمک بزرگی به رشد اولیه داشته باشد.
میلیونر خود ساخته شوید
راز موفقیت سرمایهدار آمریکایی «مارک کیوبن» چیست؟