نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
راهنمای بازگشت بهکار پس از یک وقفه نسبتا طولانی
بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری میخواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل جدیدتان ضروری است.
از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
همین حالا روی من کلیک کن!
دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه میتوان دعوت به اقدام بهتر و جذابتری برای تبلیغات طراحی کرد؟