نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
کسبوکارهای نوپا چگونه میتوانند مالکیت فکری ایدههای خود را حفظ کنند؟
زمانیکه خانه یا خودرویی را میخرید، به راحتی میتوانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایدهای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا میتوانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.
برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» همزمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.
سخنگوی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی
شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسبوکار اینترنتی در کشور
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.