نوشته های مرتبط: در تصمیمگیری، حرفهای عمل کنید
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.
مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
یادگرفتن بعضی مهارتهاست که میتواند کیفیت زندگیمان را به کلی تغییر دهد. با این مهارتها در این نوشته آشنا شوید.
انتخاب دیجیتال؛ انتخاب رشته بر اساس شخصیت شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بر اساس شخصیت و علایق، به انتخاب رشته دانشگاهی شما کمک میکند.
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.