نوشته های مرتبط: چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

نشان تجاری یا لوگوی یک استارت‌آپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی به‌کار برد.

با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را به‌راحتی حل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گسترده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نگاه عمیق‌تری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.