نوشته های مرتبط: بهرهوری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دورکاری چگونه میتواند منجر به افزایش رضایت و بهرهوری شود؟
پژوهش جدیدی که توسط محققان انجام شده است، نشان میدهد که دورکاری در منزل از جهاتی میتواند رضایت فردی و کارایی را افزایش دهد.
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین میکند
اگر میخواهید عمرتان را در حسرت و دلهره کارهایی که قادر به انجامش بودید و انجامش ندادهاید نباشید، همت کنید و عادتهایی که در این مطلب به آنها میپردازیم را در خود ایجاد کنید.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.