نوشته های مرتبط: شما مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارتان هستید

از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارت‌آپ‌های اسلامی را راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

مالزی به‌عنوان مالک بزرگ‌ترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوب‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های اسلامی است.

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»

نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسب‌وکارتان تاثیر می‌گذارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۲۳ دقیقه

شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهم‌ترین شاخص‌های قابل اندازه‌گیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته می‌شود.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.