نوشته های مرتبط: راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

ویژگی‌های مهم سیستم رسیدگی به شکایت‌های مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.

سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوار‌تر! اما اگر استارت‌آپی سه اصل اساسی بیان‌شده در این مطلب را رعایت کند، به‌راحتی از بازار حذف نمی‌‌شود.

نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیش‌‌آزمون در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.