نوشته های مرتبط: خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
سرمایهگذاری ۲.۶ میلیوندلاری قهرمان تنیس در استارتآپهای اروپایی
اندی ماری، قهرمان تنیس، از طریق پلتفرم سرمایهگذاری «سیدرز»، در ۲ استارتآپ «گودباکس» و «زومداک» سرمایهگذاری کرد. این ۲ استارتآپ بخشی از سرمایهگذاری او در استارتآپها با ارزش ۲.۶ میلیون دلار است.
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.