نوشته های مرتبط: خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

سال ۲۰۱۸ می‌تواند سال خوب و خوش‌یمنی برای کسب‌وکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

استارت‌آپ چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱ دقیقه

سرویس‌های بسیاری در سراسر جهان با ایده‌هایی ناب به وجود می‌آیند و در مدتی کوتاه موفق می‌شوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکت‌های نوپا و کسب‌و‌کارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارت‌آپ» جلب کرده است.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

سرمایه‌گذاری ۲.۶ میلیون‌دلاری قهرمان تنیس در استارت‌آپ‌های اروپایی

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

اندی ماری، قهرمان تنیس، از طریق پلتفرم سرمایه‌گذاری «سیدرز»، در ۲ استارت‌آپ «گودباکس» و «زوم‌داک» سرمایه‌گذاری کرد. این ۲ استارت‌آپ بخشی از سرمایه‌گذاری او در استارت‌آپ‌ها با ارزش ۲.۶ میلیون دلار است.

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.