نوشته های مرتبط: جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزش‌آفرینی در اقتصاد

۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۵ دقیقه

آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما می‌تواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بوده‌اند؟!

مدیران موفق چگونه رفتار می‌کنند

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

چه صفاتی افراد موفق را از آنهایی که فقط رویای موفقیت دارند، متمایز می‌کند؟

راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

به‌ عنوان یک راهبر مهارت ارتباطی شما بر دیگران تاثیر می‌گذارد پس مطمئن شوید که این تاثیر مثبت است.

چگونه کودکان را با کارآفرینی آشنا کنیم؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

کودکان معمولا هیچ شناختی از کارآفرینی ندارند. آشنایی آنها با این موضوع از سنین کم، می‌تواند آنها را در آینده تبدیل به کارآفرینانی موفق کند.

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را به‌دست‌ آوریم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰/ ۷ دقیقه

مهارت حل مسئله، از مهارت‌های لازم و حیاتی برای هر فعال کسب‌وکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

کسب‌وکار خانوادگی؛ چالشی بزرگ برای کارآفرینان است

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

بنیان‌گذاران به‌طور ذاتی تمایل به کنترل دارند. این بدان معناست که به فرزندان‌شان اجازه اظهار نظر یا سرمایه‌گذاری کافی در کسب‌وکار را نمی‌دهند و این شرایطی ویران‌کننده برای یک کسب‌وکار خانوادگی است.