نوشته های مرتبط: چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
بیشتر کسبوکارها را افراد بسیار باهوش اداره میکنند؛ اما وقتی این کسبوکارها با شکست مواجه میشوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.