نوشته های مرتبط: چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
دفترکاری که همراه شماست
«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفهای برای کسبوکار شما در تهران فراهم میکند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بینیاز میسازد.
کارمندان، مهرههای کلیدی کسبوکار شما هستند
اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزشها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام دادهاند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک میکند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.
اقدام تحسینبرانگیز استارتآپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود
دلیورو بهعنوان یکی از شرکتهای استارتآپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارتآپها پیشقدم شده است و قصد دارد همه دوچرخهسواران خود را بیمه کند.
برنامهریزی امور مالی؛ جادهای بهسوی موفقیت و پایداری کسبوکار
مدیریت امور مالی یکی از پیچیدهترین و دشوارترین فرایندهای ضروری در یک استارتآپ است و رابطه مستقیمی با موفقیت کسبوکار دارد.
تحصیلات، چه نقشی در حرفهای شدن مدیران ایفا میکند؟
تحصیلات، شرط کافی برای تبدیل شدن به یک مدیرعامل موفق نیست؛ اما کمک میکند به طرز تفکر درستی در خصوص شناسایی و تحلیل موقعیتهای بازار برسید.
خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید
یافتن راهحل برخی از چالشهای کسبوکارتان، سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.