نوشته های مرتبط: مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید
صرف نظر از این که چه کسبوکاری دارید، داشتن تمرکز از مهارتهای اساسی و پیشنیاز موفقیت و افزایش کارایی در هر فعالیتی است.
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
پنج سوالی که افراد موفق، هر روز از خودشان میپرسند
همانطور که بعضی از عادتها میتوانند مانع موفقیت شما شوند، رفتارهای مثبتی نیز وجود دارند که اگر به عادت تبدیل شوند، میتوانند در موفقیت شما سهم بزرگی داشته باشند. سوال کردن از خودتان، نمونهای از این عادتهای مثبت است.
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.