نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزش‌آفرینی می‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت هشتم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

استارت‌آپ‌هایی که به سلامتی شما اهمیت می‌دهند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ورود استارت‌آپ‌ها به حوزه سلامت و بهداشت، موضوعی است که نظر سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند در پیشگیری از بیماری‌ها و پیگیری مراحل درمان، به افراد کمک کنند.

مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

شناخت تفاوت‌های میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می‌کند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.