نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزشآفرینی میکنند
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پایانی)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت هشتم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
استارتآپهایی که به سلامتی شما اهمیت میدهند
ورود استارتآپها به حوزه سلامت و بهداشت، موضوعی است که نظر سرمایهگذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این استارتآپها میتوانند در پیشگیری از بیماریها و پیگیری مراحل درمان، به افراد کمک کنند.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.