نوشته های مرتبط: پنج تکنیک بازاریابی برای سال جدید

نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بی‌احترامی در محیط کار یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.

پیامدهای کوته‌بینی در بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

صفر تا صد راه‌اندازی استارت‌آپ در ايران (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

به دنیای استارت‌‌‌آپ‌ها خوش آمدید! اگر رویای راه‌اندازی استارت‌آپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گام‌به‌گام شما را تا راه‌اندازی استارت‌آپتان راهنمایی کنیم.

۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویت‌های مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب می‌شود.

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.