نوشته های مرتبط: نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.