نوشته های مرتبط: نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید
بسیاری از فارغالتحصیلان دانشگاه بهدنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهمتری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.