نوشته های مرتبط: مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیست‌ودوم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی استارت‌آپ‌ها شناخت خوب و کاملی از مشتری‌های خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

انبارداران استارت‌آپی، امنیت وسایل شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۰/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ‌های حوزه امانت و انبارداری با جذب بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در پنج سال اخیر و ارائه خدمات نوآورانه و فناورانه، امنیت وسایل در انبارهای خود را به بهترین شکل فراهم می‌کنند.

سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اجرای موفق ایده‌های استارت‌آپی، به روش‌ها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.

داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه می‌شویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.