نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
مراکز رشد و شتابدهندهها، ۲ بال زیستبوم استارتآپی
در زیستبوم استارتآپی، مراکز رشد و شتابدهندهها از مهمترین و موفقترین نهادها هستند که هدف حمایت از شکلگیری استارتآپها را دنبال میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.