نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

نقشه‌ سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان می‌گذارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۲۰ دقیقه

«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستان‌سرایی و تصویرسازی، به تیم‌های مختلف سازمان کمک می‌کند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آن‌ها توجه کنند.

با اتصال نرم‌افزار CRM به وب‌سایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

شما با اتصال نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وب‌سایت خود، می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

چگونه ریسک راه‌اندازی استارت‌آپ خود را به حداقل برسانیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسب‌وکاری جدید هستید، اما از خطر کردن می‌ترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای‌ شما داریم.

مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، ۲ بال زیست‌بوم استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

در زیست‌بوم استارت‌آپی، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها از مهم‌ترین و موفق‌ترین نهادها هستند که هدف حمایت از شکل‌گیری استارت‌آپ‌ها را دنبال می‌کنند.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.