نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
دفتر تهران سرآوا فعالیت خود را از سر گرفت
پس از اتمام آمادهسازی دفتر تهران سرآوا، این شرکت سرمایهگذاری استارتآپی ایرانی فعالیت خود را از سر گرفته است.
تلاش برای جذب سرمایهگذار برای طرحهای استارتآپی حوزه نفت
مرکز فنبازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز نهمین استارتاپ دمو در حوره نفت و گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایهگذار برگزار میکند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
جذب سرمایه ۲.۱ میلیارد دلاری استارتآپهای دوبی
استارتآپهای پارک فناوری اطلاعات دوبی با عنوان «شهر اینترنتی دوبی» (DIC)، از زمان رونمایی آن مجموعا حدود ۲.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردهاند. این رقم نشان میدهد که دوبی یکی از پیشگامان اصلی فناوریها و کسبوکارهای نوین در منطقه است.