نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
تسهیل روند سرمایهگذاری در رویداد کافه سرمایه
جلب نظر سرمایهگذار و جذب سرمایه همواره یکی از بزرگترین دغدغههای کسبوکارهای نوپا به شمار میآید. از سوی دیگر سرمایهگذاران نیز به راحتی نمیتوانند به استارتاپها اعتماد کرده و بر روی آنها سرمایهگذاری کنند.
برنامه مذاکرات جذب سرمایه فین استارز ۲۰۱۹ توسط کارن کراد
همزمان با دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، کارنکراد امسال نیز مانند سال گذشته همکاری خوبی را با شرکت فرابورس ایران شکل داد.
سامانه تامین مالی و سرمایهگذاری کارن کراد به فین استارز پلاس پیوست
فین استارز، مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مربوط به استارتاپهای فعال در حوزه تکنولوژی مالی (فینتک) ایران است که به همت شرکت فرابورس ایران برگزار میشود.
دومین رویداد I-MEET کارنکراد برگزار شد
دومین دوره از رویداد I-Meet کارنکراد با حضور سرمایهگذاران و انجمن های سنتی مطرح کشور روز چهارشنبه ۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد.
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابطعمومی حرفهای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.