نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
کارآفرینی، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست
کارآفرینی و تأسیس یک استارتآپ، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست، بلکه مسئولیتپذیری و تعهد دادن برای نتیجه گرفتن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چالش مبهم استارتآپی: گذار از جستوجو به ساخت
جستوجو، ساختن و رشد، سه گام مهم در توسعه استارتآپها هستند و رسیدن به هریک از این مراحل، چالشی سخت و مبهم است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چگونه از تصمیم راهاندازی استارتآپ خود مطمئن شویم؟
پیش از راهاندازی یک استارتآپ باید از خودتان سؤالهایی بپرسید. اگر این سؤالها به جای اینکه شما را بترسانند هیجانزده کردند؛ آنگاه مطمئن باشید که دنیای استارتآپ محل خوبی برای شما است.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذاران ارائه دهیم؟
کارگاه چگونگی ارائه به سرمایهگذار، توسط مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا برگزار شد که گزارش آن را در ادامه میخوانید.