نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۷ دقیقه

کسب درآمد بیشتر، دغدغه‌ بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

با رشد شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

سرمایه‌گذاری ۳.۲ میلیون‌دلاری بر استارت‌آپی که ماهواره‌های فضایی اجاره می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰/ ۸ دقیقه

با درس گرفتن از شکست پروژه ایریدیوم، اکنون استارت‌آپ لافت‌اوربیتال قصد دارد ماهواره‌های پرقدرت تجاری در اختیار مشتریان قرار دهد که هزینه نگهداری آن‌ها در فضا بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

استودیوهای استارت‌آپ: ایده از ما، کسب‌وکار از شما!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

استودیوی استارت‌آپ جایی است که روند استارت‌آپ‌ها با ایده شروع می‌شود، نه با کارآفرین.

با رعایت این پنج اصل، استارت‌آپ خود را با موفقیت به فروش برسانید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

فروش استارت‌آپ معامله‌ای است که فرایند‌های خاص خود را دارد و اگر به‌درستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمی‌آید.

زیست‌بومی برای بقای نوآوری

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۰ دقیقه

یک اکوسیستم استارت‌آپی چیست؟ از چه زیرمجموعه‌هایی تشکیل می‌شود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهم‌تری بازی می‌کنند؟