نوشته های مرتبط: با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه دهید
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برندها چگونه پروژههای خود را مدیریت میکنند؟
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
سامانه بومیسازی شده ارزیابی سطح آمادگی محصولات برای اولین بار در کشور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شد.
از مفاهیم زبان بصری برند تا تبلیغات فراگیر
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازاریابی ویروسی؛ عامل گسترش پرسرعت برندها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.