نوشته های مرتبط: چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
راهاندازی استارتآپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوارتر! اما اگر استارتآپی سه اصل اساسی بیانشده در این مطلب را رعایت کند، بهراحتی از بازار حذف نمیشود.
واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار میبخشد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
مزایای داشتن شغل جانبی چیست؟
شغل جانبی در کنار یک استارتآپ، انعطافپذیری شما را بالاتر میبرد. در این مطلب به شرح مزیتهای مهم داشتن شغل جانبی میپردازیم.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.