نوشته های مرتبط: چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
چگونه پاسخگوی شکایتهای مشتریان باشیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
ویژگیهای مهم سیستم رسیدگی به شکایتهای مشتریان چیست؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.