نوشته های مرتبط: چرا باهوش بودن، همیشه خوب نیست؟
«تفکر بیش از حد» را شکست دهید
نشانههای مشکل «تفکر بیش از حد» را بشناسید و با راهکارهای برطرف کردن آن آشنا شوید.
چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفهای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.
اضطراب هنگام کار کردن خود را از بین ببرید
برای بسیاری از ما پیش آمده است که حین انجام فعالیتهای روزمره، همواره نگران موضوعی دیگر هستیم. این نگرانی بخشی از پردازش مغز را به صورت بیهوده به خود اختصاص میدهد.
با دوری از این رفتارها، بیشازپیش به موفقیت نزدیک شوید
گاهی پافشاری و اصرار بیش از حد روی برخی از عادات و رفتارها میتواند منجر به عدم موفقیت شود.
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.