نوشته های مرتبط: فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.
مثلث موفقیت در کسبوکار و زندگی شخصی
در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.
مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما میشود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامهریزی کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
اسیر کمالگرایی خود نشوید
اگر در کاری به کمال مطلوب نرسیم، لزوما به این معنی هم نیست که آن کار را ناقص یا در حد متوسط انجام دادهایم.
مدیریت را با اصول درست به دیگران واگذار کنید
انتخاب یک مدیر و تفویض اختیار به او از جمله تصمیماتی است که هم در آینده یک شرکت و هم در آینده کارکنان آن می تواند نقشی کلیدی داشته باشد؛ بنابراین ضروری است که این تصمیم را بهدرستی اجرا کنید.