نوشته های مرتبط: چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
روش کایزن؛ کلید موفقیت رقابتی ژاپن
ژاپنیها به افرادی سختکوش، پر تلاش و علاقهمند شهرت دارند اما این فرهنگ رفتاری از کجا میآید؟
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
ثبتنام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد
رویداد جاده ابریشم که برای نخستین بار از 30 مهرماه 96 کار خود را آغاز کرد تا استارتاپهای ایرانی را به سرمایهگذاران اروپایی معرفی کند و راهی برای ارتباط راحتتر استارتاپها با سرمایهگذاران داخلی و خارجی باز کند، حالا به مرحله دوم خود رسیده است.
ایده استارتآپ را با این روشها پیش از اجرا ارزش گذاری کنید
در تدوین طرح کسبوکار به منظور پیشگیری از شکست باید قبل از اجرای ایده با توجه به معیارهای مناسب، آن را ارزشگذاری و امکانسنجی کنید.
افزایش شانس موفقیت کارآفرینی در سنین بالای چهل سالگی
دادههای تحقیقات دانشگاه نورث وسترن و MIT نشان میدهد که برخلاف تصور عمومی جامعه، کارآفرینان جوان بهترین پتانسیلهای بازگشت سرمایه نیستند.