نوشته های مرتبط: مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
از ضعفهای مهم اکوسیستم کارآفرینی ایران، کمبود سرمایهگذاری خطرپذیر است
سورنا ستاری: «یکی از بحثهای مهمی که اکوسیستم کارآفرینی ایران در آن ضعف دارد، کمبود سرمایهگذاری جسورانه است.»
اقتصاد دیجیتال، تنها روزنه امید توسعه اقتصادی است
میرواحدی: «اقتصاد دیجیتال کشور در سالهای اخیر، روند روبهرشد و موفقیتآمیزی داشته است و تنها روزنه امیدی است که به کمک آن میتوان اقتصاد را به شکوفایی رساند.»
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزشدیده ارائه میدهد.