نوشته های مرتبط: مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
استارتآپهای ورزشی؛ دریچهای به آرامش و سلامت
استارتآپهای ورزشی چطور در تناسب اندام، حفظ آرامش و بالابردن روحیه مشتریان تاثیر میگذارند؟
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
نهال استارتآپها را به ثمر بنشانیم
با ظهور و رشد روز افزون استارتآپها در کشور، مشکلات مقررات این حوزه بیش از پیش نمایان شده است و بازنگری در برخی قوانین و فرایندهای اخذ مجوز، ضروری به نظر میرسد.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
بر چالشهای راهبری تیم خود غلبه کنید
راهبری هنر انعطافپذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روشهای مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث میشود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.