نوشته های مرتبط: هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

بازاريابی با هدف جذب دیگر کسب‌وکارها

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰/ ۳۲ دقیقه

بازاریابی b2b از جنبه‌های بسیاری با دیگر انواع بازاریابی‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیک‌های متفاوتی را به کار می‌برند.

چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از ابزار‌های بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسب‌وکار‌ها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل می‌کنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، می‌پردازیم.

ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

ترویج در بازاریابی را بیشتر کسب وکارها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم می‌تواند رایگان و هم می‌تواند هزینه‌بر باشد.

آیا شما قهرمان کسب‌وکار خود هستید؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسب‌‌‌و‌کار باید انجام دهید.

آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم تبلیغات کسب‌وکار شما را هدفمند کرده بر اساس بازخورد کاربران از شما پول دریافت می‌کند.

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

این روزها کمپین‌های بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.