نوشته های مرتبط: نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
دانشنامه استارتآپی
در این نوشتار با مفاهیمی از قبیل کمینه محصول قابل عرضه، نمونهاولیه، نسخه نمایشی، مشتری سازی و گونه بازار آشنا خواهید شد.
انبارداران استارتآپی، امنیت وسایل شما را تضمین میکنند
استارتآپهای حوزه امانت و انبارداری با جذب بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در پنج سال اخیر و ارائه خدمات نوآورانه و فناورانه، امنیت وسایل در انبارهای خود را به بهترین شکل فراهم میکنند.
سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارتآپ
اجرای موفق ایدههای استارتآپی، به روشها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
استارتآپهایی که به سلامتی شما اهمیت میدهند
ورود استارتآپها به حوزه سلامت و بهداشت، موضوعی است که نظر سرمایهگذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این استارتآپها میتوانند در پیشگیری از بیماریها و پیگیری مراحل درمان، به افراد کمک کنند.
با فروش موفق، بقای کسبوکار خود را تضمین کنید
اگر به تازگی کسبوکار خود را آغاز کردهاید و یا در مسیر کارآفرینی قرار دارید، لازم است اصول فروش را به خوبی یاد بگیرید.