نوشته های مرتبط: مدلهای شایستگی، پلی بهسوی تحقق اهداف سازمانی
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان
یک کارآفرین هوشمند، برای ایجاد رابطه بهتر با کارمندان خود، آنها را بهصورت دورهای به جلسات مهم دعوت میکند.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.
مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی میکنند؟
برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، میبایست قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفتوگو کرده است.
۱۸ روش برای نوشتن رزومه کاری بهتر
نوشتن رزومه کاری، آسان نیست و باید اصول درست نوشتن آن را یاد گرفت.
مزایا و معایب شخصیت کاریزماتیک برای یک مدیر
مطالعات نشان میدهد کاریزمای بیش از حد، روی موفقیت تاثیر منفی میگذارد.
کارایی آزمونهای روانشناختی در استخدام
آزمونهای شخصیتی برای استخدام کارمند، به تنهایی کفایت نمیکنند.
ثبات در وضع موجود به شکست میانجامد
با پیشرفت فضای کارآفرینی، احتمال شکست استارتآپها کمتر میشود.