نوشته های مرتبط: شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفه‌ای

گوگل، از فرمول تشکیل تیم‌های موفق خود پرده برداشت

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

شرکت گوگل به‌مدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیم‌های موفق برسد.

کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰/ ۵ دقیقه

عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برنده‌شدن ایده‌ها است.

چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته‌ مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راه‌حل قطعی این مشکلات نیست.

استراتژی دورکاری، کسب‌وکار کوچک شما را جهانی می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استخدام همکاران دورکار می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.

با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهره‌وری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد می‌کنند.

برترین کارمندان دنیا چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۳ دقیقه

کارمندان برتر هر کسب‌وکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال می‌کنند.

برای کارمندان‌، یک مدیر تمام‌عیار باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

به‌عنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه‌ مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزه‌تر کار کنند.

چرا از مدیر خود ناراضی می‌شویم؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

در این مطلب آمار جالب توجهی خواهیم دید از میزان نارضایتی کارمندان از مدیران و دلایل نارضایتی آنها.