نوشته های مرتبط: پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸
کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایشهای دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
افزایش فروش در ۳ ثانیه
با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.