نوشته های مرتبط: چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید
نوع معرفی کسبوکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسبوکار شما نقشی مهم ایفا میکنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
۴۰ اصل فن بیان در برخورد با مشتری
رعایت اصول فن بیان با مشتری تأثیر زیادی روی برند شما میگذارد و هیچچیز مانند ارتباطی خوشایند موجب رضایت مشتری نمیشود.
برگزاری رویداد «چالش نوآوری معدن و صنایع وابسته»
رویداد نوآوری معدن و صنایع معدنی، چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری توسط شتابدهنده «پرش» و با همکاری شتابدهنده «شهاب» برگزار خواهد شد.
گردشگری؛ پویایی فرهنگی و رونق اقتصادی
چهارمین استارتآپدموی گردشگری با حمایت فنبازار ملی ایران در اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود.
جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند
اولین رویداد پیشران استارتآپ هوشمند، رویدادی است با هدف تسهیل پرورش ایدههای نوآورانه در زمینه محصولات و خدمات هوشمند.