نوشته های مرتبط: در سازمان خود، طوفان‌ ذهنی برپا کنید!

اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتری‌دهنده او محسوب می‌شود.

راهکار‌هایی برای تبدیل شدن به یک کار‌آفرین بهتر

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار، به یادگیری مهارت‌‌ و بهبود عادت‌های زندگی نیازمند است.

همین حالا خودتان را برند کنید!

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

داشتن برند شخصی با کیفیت باعث پیشرفت و ایجاد فرصت‌های کاری بیشتر می‌شود.

چالش‌های انتخاب شغل دوم

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۸ دقیقه

شغل دوم چالش‌های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت اما آشنایی با آنها و داشتن یک برنامه‌ منظم می‌تواند سختی کار را از بین ببرد.

رازهایی برای مدیریت بهتر زمان

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر شما هم‌ کارآفرین هستید، باید برنامه‌ دقیقی برای مدیریت‌ زمان داشته‌ باشید.

تفاوت‌های مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

محققان می‌گویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بی‌کفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی جدی قرار دارند.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.