نوشته های مرتبط: تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.