نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارتآپ
اجرای موفق ایدههای استارتآپی، به روشها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
مرحله تبدیل در «اینتورک» چگونه انجام میشود؟
اینتورک به افراد کمک میکند و یاد میدهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که میگذارند به چند برابرش دست یابند.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.