نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
گزارش تستادی از بررسی کاربردپذیری چهار پلتفرم آنلاین اشتراک فیلم و سریال
در این گزارش به مطالعه جامع سهولت استفاده از چهار سرویس آنلاین اشتراک فیلم و سریال ایرانی یعنی فیلیمو، نماوا، بازار و لنز پرداخته شده و کاربردپذیری آنها به چالش کشیده شده است.
بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
دانلود رایگان کتاب کاریز فروش
آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمیگویند! (رایگان به مدت محدود)
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابطعمومی حرفهای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.