نوشته های مرتبط: گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
محصول اولیه، جادهای بهسوی موفقیت استارتآپ
طراحی اولیه محصول، به معنای موفقیت نهایی استارتآپ نیست. نمونه اولیه کالا باید مورد آزمایش قرار بگیرد و پروسه تکمیل خود را طی کند تا به مرحله تولید برسد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
استارتآپها، مسیری بهسوی اقتصاد شایسته ایرانی
چرا امروزه در کشورمان به استارتآپها نیاز داریم و ایفای نقش کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.