نوشته های مرتبط: حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
یادگرفتن بعضی مهارتهاست که میتواند کیفیت زندگیمان را به کلی تغییر دهد. با این مهارتها در این نوشته آشنا شوید.
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
عادتهایی که استرس محیط کار را بیشتر میکنند
استرس یک موضوع اجتنابناپذیر در تمام محیطهای کاری است؛ این واکنش و نحوه برخورد ما با این موضوع است که همهچیز را تعیین میکند.
انتخاب دیجیتال؛ انتخاب رشته بر اساس شخصیت شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بر اساس شخصیت و علایق، به انتخاب رشته دانشگاهی شما کمک میکند.
بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
فرقی نمیکند که مشغول شغل سنتی یا کسبوکار شخصیتان هستید، در واقع همهی ما تلاشمان را میکنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهدست بیاوریم.
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.