نوشته های مرتبط: ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.