نوشته های مرتبط: ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵/ ۶ دقیقه

موفقیت برند شما، به ارزش‌هایی که در جامعه ایجاد کرده‌اید وابسته است.

داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

۳۰ سال پیش اگر می‌گفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه می‌شدید، اما امروز، بی‌شک چنین شده است.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

مثلث رشد کسب‌وکار؛ کلید موفقیت در رقابت

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی اوقات راه‌حل‌های رشد یک کسب‌و‌کار بدیهی به نظر می‌رسند؛ درصورتی‌که همین راه‌حل‌های ساده می‌توانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.