نوشته های مرتبط: اهمیت حل مشکلات مشتریان
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
حل بیکاری از شرکت های استارتآپی عبور می کند؟
جلسه هفته گذشته هیات دولت به « اقتصاد مجازی» اختصاص پیدا کرد و در این جلسه اعلام شد در حال حاضر تنها توسط ۲۱ استارت آپ موفق کشور ۱۳۲ هزار و ۸۳۴ شغل ایجاد شده است
مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسبوکار در مسیر مشتریمداری
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
چرا سرمایهگذاران خارجی در فضای استارتآپی کشور موفقتر هستند؟
استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایهگذاری در حوزه استارتآپها میتواند بسیار مهم تلقی شود.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.