نوشته های مرتبط: اهمیت حل مشکلات مشتریان

عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۱/ ۱۱ دقیقه

استارت‌آپ به کسب‌وکاری خلاقانه گفته می‌شود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی می‌رسد.

حل بیکاری از شرکت های استارت‌آپی عبور می کند؟

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱/ ۵ دقیقه

جلسه هفته گذشته هیات دولت به « اقتصاد مجازی» اختصاص پیدا کرد و در این جلسه اعلام شد در حال حاضر تنها توسط ۲۱ استارت آپ موفق کشور ۱۳۲ هزار و ۸۳۴ شغل ایجاد شده است

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

چرا سرمایه‌گذاران خارجی در فضای استارت‌آپی کشور موفق‌تر هستند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۹/ ۱۰ دقیقه

استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپ‌ها می‌تواند بسیار مهم تلقی شود.

کافه‌بازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار خبر داد که این استارت‌آپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.