نوشته های مرتبط: چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.

چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارض‌های عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترل‌شده کمک کند و وضعیت و نگرانی‌های هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.

نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

نشان تجاری یا لوگوی یک استارت‌آپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی به‌کار برد.

روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسب‌وکار شما به آن متکی است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

آیا استارت‌آپ‌ها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح می‌دهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.

میزان حقوق منطقی صاحبان کسب‌وکار چقدر است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار، همیشه می‌توانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد؟